K Optic Fall-Winter 19 Eyewear Collection

Sub egida “House of Luxury Eyewear” echipa Milk and Honey a fost alături de prietenii de la K Optic cu ocazia aniversării celor 2 ani de prezența în România, alături de cele mai renumite brand-uri de ochelari de soare și rame de vedere: GUCCIBOTTEGA VENETASAINT LAURENTALEXANDER MCQUEENSTELLA MCCARTNEYBALENCIAGA etc.

În decorul istoric și cultural al Palatului Ghica Victoria, invitații au experimentat pe parcursul a 3 zile luxul autentic și au putut proba produse din colecția toamnă-iarnă. Am creeat un cadru inedit pornind de la ideea de toamnă, pe care am încercat să o facem simțită în interiorul Palatului cu ajutorul detaliilor decorative, desprinse din natură. Covorul foșnitor din frunze i-a condus pe invitați mai aproape de arhitectura distinsă a locației, unde s-au bucurat de peste 5000 de modele  de ochelari și s-au lăsat fotografiați în cadrul feeric organizat de către echipa noastră.

K Optic Fall-Winter 19
Eyewear Collection

Sub egida “House of Luxury Eyewear” echipa Milk and Honey a fost alături de prietenii de la K Optic cu ocazia aniversării celor 2 ani de prezența în România, alături de cele mai renumite brand-uri de ochelari de soare și rame de vedere: GUCCIBOTTEGA VENETASAINT LAURENTALEXANDER MCQUEENSTELLA MCCARTNEYBALENCIAGA etc.

În decorul istoric și cultural al Palatului Ghica Victoria, invitații au experimentat pe parcursul a 3 zile luxul autentic și au putut proba produse din colecția toamnă-iarnă. Am creeat un cadru inedit pornind de la ideea de toamnă, pe care am încercat să o facem simțită în interiorul Palatului cu ajutorul detaliilor decorative, desprinse din natură. Covorul foșnitor din frunze i-a condus pe invitați mai aproape de arhitectura distinsă a locației, unde s-au bucurat de peste 5000 de modele  de ochelari și s-au lăsat fotografiați în cadrul feeric organizat de către echipa noastră.

Copper Candy-bars for Iqos

Șase orașe, șapte furnizori de produse dulci, toate în aceeași zi, pentru a face un singur client fericit. Așa putem descrie în câteva cuvinte, cele câteva zile de planificare și organizare, degustare și personalizare tematică, conduse împreună cu fiecare dintre furnizorii cofetari români. Pentru lansarea noului produs IQOS, definit de eleganța și culoarea cuprului, dar și de ideea de geometrie, dualitate și minimalism, am ales cei mai pricepuți furnizori, după cum urmează: Maison Cherie & Lara Sweets – București; Cofetăria Dana – Cluj Napoca; Bella’s Bakery – Craiova, Cofetăria Blanca – Iași, Cofetăria Andalusia – Timișoara, Casa de Turtă Dulce – Brașov.

Unsmoke your World

În viața este întotdeauna loc de mai bine sau… de mai dulce, iar noi credem că de la evenimente și conferințe nu ar trebui să lipsească candy-barul încărcat cu felurite preparate decorate în tematica ocaziei. Planificăm, degustăm, apoi alegem împreună varianta cea mai potrivită. Campania UNSMOKE by Philip Morris a fost despre arome naturale fructate: lămâie, mango și banană, iar culorile preferate au fost galben și alb; colaboratorii noștri au dat dovadă de multă pricepe în realizarea design-ului personalizat și decorarea spațiului, mulțumim Lara Sweets.

First Days of MPower Yoga Studio

Deviza studio-ului Mpower Yoga este “aici și acum”. Colaborarea noastră a purtat, de asemenea, această semnătură pentru că… am cunoscut-o pe Emilia Oprea din întâmplare, într-o seara de august, în fața atelierului nostru. A fost suficient să împărtășim câteva detalii pentru a conștientiza că este momentul să ne alăturăm călătoriei pe care urma să o inițieze. Cu ocazia deschiderii studio-ului de Yoga Mpower am decorat cu mesaje motivaționale și elemente minimaliste din recuzită noastră, care s-au asortat cu stilul scandinav al încăperii. Emilia Oprea și Alexandra Negulescu sunt fondatoarele noului centru din București (str. Copilului, nr. 20 A) unde se poate practica yoga, două persoane pozitive care au îmbrățișat domeniul ce le face fericite și asta se vede! Ne bucurăm că am luat parte la primul capitol din aventura voastră!